Zasady przyjęć



Rezerwacja wizyt
Dbając o komfort i czas naszych Klientów, w gabinecie obowiązuje rejestracja na wizyty. Umówienie wizyty jest możliwe jedynie w godzinach pracy gabinetu. Klienci bez rezerwacji również mogą zostać przyjęci, jeśli będzie taka możliwość, jednak muszą liczyć się z dłuższym czasem oczekiwania, ponieważ pierwszeństwo mają osoby zapisane. Staramy się przyjmować poza kolejnością nagłe przypadki zagrażające życiu (np. pacjent powypadkowy), jednak mimo najlepszych chęci, nie zawsze jesteśmy w stanie natychmiast pomóc – mogą być obecni inni pacjenci w ciężkim stanie. Dziękujemy za wyrozumiałość.
Czas wizyt
Podczas rozmowy telefonicznej zadamy Państwu kilka niezbędnych pytań dotyczących zwierzęcia (gatunek, wiek, objawy i czas ich trwania). Te informacje są kluczowe, abyśmy mogli dopasować najlepszy termin oraz oszacować czas potrzebny lekarzowi na przeprowadzenie wizyty. Staramy się, aby pacjenci byli zawsze przyjmowani punktualnie; niestety czasami z przyczyn niezależnych od nas czas oczekiwania może się wydłużyć. Jeżeli umówili się Państwo na konkretną wizytę, na przykład szczepienie, a w międzyczasie zwierzę zachoruje lub zmieni się cel wizyty, bardzo prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny.
Zapisy na zabiegi
Nie umawiamy zwierząt na zabiegi bez wcześniejszej kwalifikacji do zabiegu. Podczas wizyty przedzabiegowej mamy możliwość klinicznego zbadania pacjenta, osłuchania oraz omówienia zabiegu. Przed znieczuleniem zachęcamy do wykonania badań krwi oraz echo serca.
Przygotowanie do wizyty
Niektóre wizyty wymagają wcześniejszego przygotowania. Na przykład, jeśli będzie konieczne pobranie krwi, pacjent musi przyjść na czczo (10-12h). Komfort naszych podopiecznych jest dla nas niezwykle ważny, dlatego w przypadku zwierząt agresywnych lub tych, które bardzo stresują się wizytą, czasami musimy zastosować przygotowanie farmakologiczne. Wszystkie informacje staramy się przekazywać na bieżąco, a w razie wątpliwości zachęcamy do zadawania pytań.